Leiden, laatste weken van juni - Reisverslagen van Stan van den Steenhoven - WaarBenJij.nu Leiden, laatste weken van juni - Reisverslagen van Stan van den Steenhoven - WaarBenJij.nu

Leiden, laatste weken van juni

Vrienden,

De laatste weken van juni vertoef ik in Leiden. Op deze pagina lees je wat ik allemaal meemaak. Ik zal proberen zoveel mogelijk een update te geven, maar pin mij er niet op vast, er is hier immers zoveel te doen! Ik vertrek terwijl ik dit typ, op 18 juni om 01:00 uur dus, en ben van plan om eerst gewoon even hier wat rond te kijken en van de eerste vrije uurtjes te genieten. Een slaapplek had ik snel gevonden; beginnersgeluk, zullen we maar zeggen. Onder het kopje reisverslagen lees je wat ik allemaal meemaak.

Tot gauw!

O ja, ps. Over drie weken ga ik op vakantie dus dan update ik jullie mogelijk wat minder frequent.

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2015

Laatste avond

01 Juli 2015

Take away voor hier

26 Juni 2015

Geen bericht = goed bericht

23 Juni 2015

Grote schoonmaak

21 Juni 2015

Uitstapje Amsterdam
Stan

Stan

Actief sinds 17 Juni 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3513

Voorgaande reizen:

18 Juni 2015 - 03 Juli 2015

Leiden, laatste weken van juni

Landen bezocht: