Boodschappen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Stan Steenhoven - WaarBenJij.nu Boodschappen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Stan Steenhoven - WaarBenJij.nu

Boodschappen

Door: Stan

Blijf op de hoogte en volg Stan

19 Juni 2015 | Nederland, Leiden

Nergens is boodschappen doen lekkerder dan op vakantie. En dus begon ik de dag ermee. Een kopje koffie uit de vieze automaat (slechter dan thuis, maar het gaat om de beleving), een tijdschriftje lezen en hier en daar wat lokale producten in je mandje flikkeren. Goudse kaas: nergens is het zo lekker als binnen een straal van 50 kilometer rondom de kaasstad zelf.
Ik was - je hebt er opeens de tijd voor - wel een uur in de winkel, die trouwens op zo'n drie minuten lopen van m'n slaapplek zit. Na een halfuur tijdschrift lezen en nadat iemand me in een onverstaanbare taal waarschijnlijk verzocht het magazine te kopen, rekende ik af. Slechts 19 euro, voor een goed gevuld mandje. Ik ben naar een nabijgelegen park gelopen (naam vergeten) en heb het magazine op eigen tempo uitgelezen. Thuis voelde verder weg dan ooit.

(Wat deed ik hier ook alweer? --> http://helemaalthuis.waarbenjij.nu/reis/details/491701/leiden-laatste-weken-van-juni)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stan

Stan

Actief sinds 17 Juni 2015
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 3517

Voorgaande reizen:

18 Juni 2015 - 03 Juli 2015

Leiden, laatste weken van juni

Landen bezocht: