Vriend op terras - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Stan Steenhoven - WaarBenJij.nu Vriend op terras - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Stan Steenhoven - WaarBenJij.nu

Vriend op terras

Door: Stan

Blijf op de hoogte en volg Stan

18 Juni 2015 | Nederland, Leiden

Nietsvermoedend liep ik door de straat waar ik overnacht en opeens zag ik hem zitten. Op een terras, achter een krantje en een kopje koffie met suiker en melk. Ik herkende hem meteen: een goede vriend! Hij was hier al een poosje. Zolang op één plek? Ik zou het een beetje zonde vinden. Ben wel bij hem aangeschoven, natuurlijk, en we hebben twee bier en een schaaltje bitterballen besteld. Dat eten ze hier veel op terrasjes: bitterballen. Tussen twee en zes zie je het continu, en dan het liefst met mosterd erbij.
We hebben even bijgepraat, maar uiteindelijk ga je toch allebei weer je eigen weg. Wie weet komen we elkaar nog eens tegen; dat is op zo'n reis, die je toch vaak langs dezelfde hotspots leidt, niet uit te sluiten.

(Reisdetails? http://helemaalthuis.waarbenjij.nu/reis/details/491701/leiden-laatste-weken-van-juni)