Vriend op terras - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Stan Steenhoven - WaarBenJij.nu Vriend op terras - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Stan Steenhoven - WaarBenJij.nu

Vriend op terras

Door: Stan

Blijf op de hoogte en volg Stan

18 Juni 2015 | Nederland, Leiden

Nietsvermoedend liep ik door de straat waar ik overnacht en opeens zag ik hem zitten. Op een terras, achter een krantje en een kopje koffie met suiker en melk. Ik herkende hem meteen: een goede vriend! Hij was hier al een poosje. Zolang op één plek? Ik zou het een beetje zonde vinden. Ben wel bij hem aangeschoven, natuurlijk, en we hebben twee bier en een schaaltje bitterballen besteld. Dat eten ze hier veel op terrasjes: bitterballen. Tussen twee en zes zie je het continu, en dan het liefst met mosterd erbij.
We hebben even bijgepraat, maar uiteindelijk ga je toch allebei weer je eigen weg. Wie weet komen we elkaar nog eens tegen; dat is op zo'n reis, die je toch vaak langs dezelfde hotspots leidt, niet uit te sluiten.

(Reisdetails? http://helemaalthuis.waarbenjij.nu/reis/details/491701/leiden-laatste-weken-van-juni)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stan

Stan

Actief sinds 17 Juni 2015
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 3516

Voorgaande reizen:

18 Juni 2015 - 03 Juli 2015

Leiden, laatste weken van juni

Landen bezocht: