Take away voor hier - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Stan Steenhoven - WaarBenJij.nu Take away voor hier - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Stan Steenhoven - WaarBenJij.nu

Take away voor hier

Door: Stan

Blijf op de hoogte en volg Stan

01 Juli 2015 | Nederland, Tilburg

Op Heuvelstraat 26 in Tilburg at ik een pastaatje. Met 'tje' doe ik het gerecht tekort. Ik was er met een local. Ik at een pasta Alle Verdure, hij niets. Hij had al gegeten. Eten doen ze hier over het algemeen vrij vroeg, zeker in Brabant.
Het tentje heette Happy Italy. Zo'n beetje alle reizigers stuurden me naar Vapiano, maar hoe harder en veelvuldiger je dat schreeuwt, hoe verder je me er vandaan drijft.
Bij Happy Italy, waar ik dus op advies van en met die local was, tikte ik € 5,25 af. Ik vroeg er plastic bestek bij, want, zo had ik in Leiden geleerd, dat was eten afhalen: mes en vork mee en lekker in een park of op een strand, ver weg van alle restaurants je avondmaaltijd nuttigen. 'Nee' schudde de serveerster en met Brabants accent (denk je eindelijk de taal onder de knie te hebben..) legde ze uit dat dat bij Happy Italy zo niet werkt. Wel kon ik mijn afhaalmaaltijd ter plekke opeten; ze zou wel even een diep bord en bestek voor me pakken. Een halfuurtje hebben de local en ik gedineerd. Ik een Take away-pasta Alle Verdure, hij niets. Brabant.

(Ik ben op reis: http://helemaalthuis.waarbenjij.nu/reis/details/491701/leiden-laatste-weken-van-juni)

  • 01 Juli 2015 - 10:10

    Jesse:

    Rare vent, die Local...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stan

Stan

Actief sinds 17 Juni 2015
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 3500

Voorgaande reizen:

18 Juni 2015 - 03 Juli 2015

Leiden, laatste weken van juni

Landen bezocht: