Van m'n bed naar de badkamer - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Stan Steenhoven - WaarBenJij.nu Van m'n bed naar de badkamer - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Stan Steenhoven - WaarBenJij.nu

Van m'n bed naar de badkamer

Door: Stan

Blijf op de hoogte en volg Stan

18 Juni 2015 | Nederland, Leiden

Aanvankelijk dacht ik eigenwijs: dat is toch een kippeneindje? Viel vies tegen. Tussen m'n eerste stap naast bed en de eerste stap in de douche zitten er op een goede ochtend elf. Op een ochtend waarop je met je verkeerde been uit bed stapt, kunnen het er zomaar veertien zijn. Gelukkig had ik dit al gelezen in verschillende reisgidsen, maar ik had de boel dus alsnog een béétje onderschat. Je denkt toch: dat zal bij mij wel meevallen. Niet dus. Het mag de pret niet drukken: ik voel me nog steeds helemaalthuis. En dat op dag één.

(Reisdetails? http://helemaalthuis.waarbenjij.nu/reis/details/491701/leiden-laatste-weken-van-juni)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stan

Stan

Actief sinds 17 Juni 2015
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 3502

Voorgaande reizen:

18 Juni 2015 - 03 Juli 2015

Leiden, laatste weken van juni

Landen bezocht: